You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
קטנים-גדולים-  בני טייבה, ילדים א' - שומרון
עונה שמחה ומוצלחת. שחקני שמשון בני טייבה מסיימים עונה בסיפוק גדול (צילום: אחמד עיסא)

קטנים-גדולים- בני טייבה, ילדים א' - שומרון

הקבוצה מהשרון סיימה עונה מצוינת בליגת שומרון. המאמן אמיר עבדל קאדר משתף אותנו בתהליכים שעברה הקבוצה, בסיבות להצלחה ובמטרות להמשך הדרך

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת קטנים-גדולים - הפינה שמאירה על קבוצות ילדים מרחבי הארץ, שעשו עונה מוצלחת, שמה את הפוקוס היום על קבוצת ילדים א' של שמשון בני טייבה - שהרשימה ביכולותיה ובביצועיה בליגת שומרון. הקבוצה סיימה את העונה עם 17 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו והפסד אחד. שמשון בני טייבה וצעירי אום אל פאחם - ששיחקה משחק אחד פחות ומאזנה עומד על 17 ניצחונות, 2 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו, היו הקבוצות הדומיננטיות ביותר בליגה.

שמשון בני טייבה סיימה את העונה עם מספר ספיגות נמוך במיוחד. יכולת מצוינת של ההגנה בראשות השוער אוניל מסרוואה - שהגן במקביל גם על שער קבוצת נערים ג' והבלם והקפטן, ריאן איסמעיל, ספגה רק 16 שערים. ריאן איסמעיל זכה בתואר השחקן ההוגן של הליגה. הקבוצה הבקיעה העונה 84 שערים בכל המסגרות, כשעל 20 מהם חתום מלך שערי הקבוצה - עבדל אל רחמן א'ג'מיל, שכבש עוד 10 שערים במדי קבוצת נערים ג'. על 17 מהשערים חתום בראא מסרוואה - שהוא מלך הבישולים של הקבוצה.

את הקבוצה הוביל להישג הגדול אמיר עבדל קאדר, מהמאמנים הצעירים ביותר בכדורגל הישראלי. בגיל 22 בלבד הוביל המאמן השאפתן את קבוצתו להצלחה גדולה וזהו זמן מצוין לראיון סיכום עונה עמו.

אמיר, ציפיתם לעונה כל כך מוצלחת?

"ישנה תיאוריה שמתארת ותורמת להצלחה - והיא ״דרך להצלחה״. כדי להגדיל את הסיכויים להצלחה צריך לקבוע מטרה ולעבוד לשם השגתה. משבוע לשבוע תוך מהלך העבודה עם הילדים, בשיתוף עם ההנהלה וההורים, הבנו שביחד ועם כולם הסיכויים להצלחה הם יותר גדולים. תוכנית העבודה שהכנו לעונה הזאות היא נתנה לנו את הדרך הנכונה למטרה".

באיזה שלב הבנתם שאתם בדרך הנכונה?

"בתחילת העונה, לאחר 6 ניצחונות רצופים במשחקים בהם ספגנו רק 3 שערים בלבד, השחקנים קיבלו המון ביטחון. זה הקל עלינו בהמשך הדרך וגרם לנו להתחיל להאמין, שאנחנו יכולים להשיג את המטרה. באנו לכל מגרש במטרה אחת  - לנצח, לא משנה נגד מי משחקים ואיפה משחקים. דומני שתהליך זה תרם להישג לא מובן מאליו, כאשר הצלחנו לעבור 20 משחקים ברצף ללא הפסד. ברוך השם, חוויתי עונה מדהימה. הצלחנו להעמיד חבורה אדירה של שחקנים מוכשרים ממושמעים מגובשים. אני מודה לכל השחקנים הנפלאים על העונה המוצלחת הזו, לעוזר שלי - אובי חאג' יחיא, על שיתוף הפעולה, למנהל המקצועי - עודאי מסארווה, על התמיכה ועל העזרה בהתנהלות הקבוצה. לא אשכח את חלקם של ההורים, שתמכו בדרכי ועמדו לצידי בכל רגע נתון".

משער שגם למצב החברתי יש חלק גדול בהצלחה

"נכון מאוד. כל מי שראה את הקבוצה ראה משהו מיוחד בחיבור בין השחקנים, בגיבוש שלהם, שהפך את חדר ההלבשה לחדר הלבשה שמח - מה שגרם להעלאת המוטיבציה אצל כל השחקנים".

מה אתה צופה לקבוצה בהמשך הדרך?

"אני צופה עתיד זוהר לקבוצה, שתזכה בעוד אליפויות בהמשך הדרך. יש כאן חבורה של גברים אמיתיים. יש שחקנים בקבוצה הזו,  שבעזרת השם יגיעו לרמות הכי גבוהות  אני מאוד גאה להיות מאמן של קבוצה, שהביאה הרבה שמחה וגאווה למועדון ועיר שלמה".


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...